Залогуватись

 
 

Софт для шарінга

 
 

Супутникове ТБ

 

Софт для DVB карт

DVB програвачі | DVB players

DVB DVBDream

DVB DVB Extreme

DVB DVBTn

DVB Alt-DVB

DVB ProgDVB

DVB HispaDVB

DVB RitzDVB

DVB Viewer

DVB SkyView

DVB WatchTV Pro

DVB Winclipdvb

 

Плагіни | DVB plugins

emunation

kaffeine

S2emu

vPlug

 

Драйвера | Driver for cards

SkyStar1

SkyStar2

 

Софт для рибалки

All StreamReaders

PidScanner

Manna

SkyGrabber

Turbograbber Pro

skynet

Segment Viewer

Segmentdv

 

Для мережі

 

 

Sat Keys

 

Key Biss Biss 2 Keys
Key Seca Mediaguard Keys
Key Seca 2 Mediaguard 2 Keys
Key Viaccess Keys
Key Viaccess 2 Keys
Key Viaccess 3 Keys
Key Viaccess 4 Keys
Key NagraVision Keys
Key NagraVision 2 Keys
Key NagraVision 3 Keys
Key Conax Keys
Key Irdeto Keys
Key Irdeto 2 Keys
Key PowerVu Keys
Key Constant Control Word Keys
Key NDS / Videoguard Keys
Key Gryptoworks Keys
Key DRE Crypt Keys
Key Dreamcrypt Keys
Key Rosscrypt Keys

 

Софт

 

Софт для перегляду

Flash player

Win Media

K-Lite

 

Популярні новини, статті

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

Новини

 

На Головну

Частоти
(транспордні news)

Новини від користувачів

Карта покриття супутників

Частоти HD каналів

Статті

Список частот для настройки

Прикольне відео

L A T E S T Sharing TOP Servers

L A T E S T KEYS

 

Пошук по сайту

 
   
  
 

Тюнери ( ресівери )

 

Прошивки ( загрузщики )

 

Опитування

 

 

Візити

 
free counters

 

Архів новин

 

Июнь 2012 (6)
Май 2012 (12)
Апрель 2012 (13)
Март 2012 (14)
Февраль 2012 (14)
Январь 2012 (16)

 

Знайшли

 
sharing, latest keys, супутникове тб, Sat tv, спутниковые каналы, кардшаринг, введення ключів, спутниковое тв, dream, MPEG-4, шаринг, спутниковое телевидение, спутниковые ресиверы, політика конфіденційності

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - -

 


{linkfeed_links}

 

 

 

 

 
C H A T
 

 

Statti : Загальні терміни Sat TV - Супутникового Телебачення
   

В статті подається визначення

DVB Data services
LOF ( Local Oscillator Frequency ), LOF 1, LOF 2, LOF higher
Діапазон сканування, From ( Від ), To ( До )
Switch ( Перемикання )
Power ( Живлення ), 22 kHz, DiSEqC, Mini-DiSEqC
DiSEqC-Level 1.0 (DiSEqC – Рівень 1.0)
LNB/Satellite (Конвертор / Супутник )
H чи V
Symbol rate ( Швидкість цифрового потоку )
Frequency ( MHz ) ( Частота, МГц )
AutoScan ( Автопошук ), Signal ( Сигнал ), Carrier ( Несуча )
Viterbi, FSync
Level ( Рівень ), Quality ( Якість )
PID (Packet-Identifier) ( Пакет-ідентифікатор )
Set ( Установка )
MAC (Media Access Control) ( Управління доступом до середовища )
IP (Internet Protocol)
Length (Довжина)
Unicast-PID, Broadcast-PID, Multicast-PID
Set Multicast-PID’s automatic ( Встановлювати коди Multicast-PID автоматично)
Support ( підтримка )
Use MAC-adress of the DVB card ( Використовувати MAC-адрес DVB-карти )
Calculate MAC-adress from the IP-adress of the dialup connection
( Обчислювати MAC-адрес з IP-адреса при комутованому з'єднанні )
Calculate MAC-adress from the IP-adress of the following network card
( Обчислювати MAC-адрес з IP-адреса наступної мережевої карти )



Переглядів: 287272 автор: rb 30 января 2009 Докладніше, додати новину

 

 

 

 

 
 
Statti : Що таке 3D
   
У зв'язку з тим, що окреслилась туманна ситуація з розумінням, що таке 3D-технології в кіно (телебаченні та в комп"ютеній техніці), незрозумілий сучасний стан та перспективи цих технологій, хотів би прояснити.
 
По-перше, 3D-кіно не є якимсь сучасним проривом. Першим анагліфічним фільмом (який дивились через пасивні двокольорові окуляри) був стереофільм The Power of Love. А зняли його ще у 1915 році! А кольоровий стереофільм зняли у 1935 році.

Тобто, поки ми знайомі з найбільш розповсюдженим способом відтворити 3D-картинку - пасивним. Порівняно зі старим методом кольорових скелець, зараз застосовують поляризаційні окуляри (як в кінотеатрах).
 
Найкращий же спосіб - активний. Наприклад, на сучасному телеобладнанні буде можливість демонстрації зображення з частою зміною картинки окремо для кожного ока - поперемінно - кадр для лівого, кадр для правого. При цьому, окуляри, які будуть одягнуті на глядачі, синхронно будуть відкривати одне око і закривати друге. Тільки так досягнеться найкраща якість картинки.
 
Якщо останній рік ви не провели на безлюдному острові без телебачення і інтернету, то ви напевно чули про нову модну «фішку» - стереоскопічне телебачення, 3D TV. Від звичайного HDTV воно відрізняється тим, що замість одного зображення передаватимуться два, для лівого і правого ока, що дозволить відчувати обсяг зображення за допомогою стереоскопічного зору.
Є багато способів демонстрації стереоскопічного зображення, але схоже, що в доступному для огляду майбутньому домінувати буде використання окулярів-Шаттер, поперемінно закриваючи то ліве, то праве око одночасно з відображенням на екрані відповідного відкритого в даний момент віч-кадру. Головна перевага цієї технології в тому, що сучасним телевізорів будуть потрібні відносно невеликі і недорогі доопрацювання для надання їм здатності відображати стереоскопічне відео.

Якщо в минулому році про 3D TV говорили виключно образно, то останнім часом світ побачив і деякі конкретні специфікації. На початку року відбулася одна важлива подія в сфері 3D TV - навіть важливіше, ніж оголошення «Платформи HD» про перспективу запуску 3D-мовлення. А саме, нова частина специфікації HDMI 1.4, що відповідає за 3D. Справа в тому, що саме ця специфікація стає головною ланкою в «стереоскопізаціі» телевізорів, і саме вона забезпечить стандартизований інтерфейс між джерелами стереозображення і пристроями його відображення. Зазначу, що стандарт HDMI 1.4 визначає два формати стереозображення, підтримувати, які зобов'язані всі без винятку нові 3D-пристрої HDMI (і джерела сигналу, і відображають пристрої): це 1080p / 24 Ч 2 і 720p/50 (60) Ч 2. Також в специфікацію включено і безліч інших форматів, але тільки ці два є обов'язковими.
Нещодавно стали відомі і деякі подробиці реалізації 3D форматом Blu-ray. На диски буде записуватися сумісний зі старими «двомірними» програвачами потік для одного ока, і до нього буде додаватися різниця інформація, необхідна для того, щоб нові програвачі, які підтримують 3D, змогли декодувати зображення і для іншого ока. В якості кодека для стереоскопічного відео буде використовуватися не стандартний H.264/MPEG-4 AVC, а новий під назвою MVC, що дозволяє ефективно стискати стереопари зображень, не вимагаючи для цього в два рази більшого потоку інформації.
Радує, що у випадку з дисками Blu-ray втрати дозволу при переході на 3D не буде, але от з живим телевізійним мовленням у форматі 3D поки не все так просто.

Як бачите, це звичайне HDTV-зображення, яке просто розділене навпіл на «ліве» і «праве». Відповідно, дозвіл у такий стереопари - половинне, але зате приймати 3D-канали такого формату можна навіть на старому обладнанні.
Підтримуючий 3D телевізор, приймаючи такий сигнал, автоматично поділить зображення на два і розтягне їх до повного розміру.
 
Натомість технологія, яку використовують у сучасних кінотеатрах, достойна, у крайньому разі, маркетингово непристойної назви - «квазі-3D» або чогось аналогічного. Вона не забезпечує відтворення тримірних об'єктів, а просто подає на два людських ока трохи відмінне зображення, яке, завдяки бінокулярному зору та особливостям мозку, створює «ефект глибини». Ця технологія вже встигла відсвяткувати своє століття, а масовий інтерес до «тривимірного сінематографа» то виринав, то потопав упродовж останніх 60-70 років. І зворушливі двоколірні «стереоокуляри» київського кінотеатру «Орбіта» були продуктом менш елегантним, але базованим на тих самих технологіях, що й дорогі та стильні окуляри з рідкокристалічними «заслонками». Останні, щоправда, до України теж не особливо й добралися: в нас у нових кінотеатрах користуються переважно поляризаційними або інтерферентними фільтрами (технології IMAX 3D та Dolby 3D відповідно). Власне, і в Голлівуді останній спалах інтересу до стереозображення почався не з «Аватара», - були тримірні версії «Беовульфа», «Кошмару перед Різдвом», а крім того - чимало документальних стрічок.

Переглядів: 4013 автор: rb 14 мая 2010 Докладніше, додати новину

 

 

 

 

 
 
Statti : Введення ключів в Емулятор тюнера
   

Введення ключів BISS, Nagravizion, Mediaquard, Cryptoworks, Viaccess

 




Переглядів: 19360 автор: rb 9 сентября 2009 Коментарі (0) Докладніше, додати новину

 

 

 

 

 
 
Statti : Поради по установці антени
   
1. Обов'язкова умова.

2. Що дивитимемся?

3. Супутникові антени.

4. Мультіфіди, актуатори, позіционери і мотопідвіси.

5. Конвертори.

6. Супутникові ресівери.

Переглядів: 6812 автор: rb 1 июня 2009 Коментарі (0) Докладніше, додати новину

 

 

 

 

 
 
-
 
 
 
Statti : Що таке MPEG-4, overlei, MPEG-1 і MPEG-2
   
Що таке MPEG!

MPEG - аббревіатура, розшифровується, як Moving Picture Experts Group (Переміщення Групи Картинок)

Стандарт Mpeg-1. Був випущений в 1992 р. Частіше асоціюється у користувачів з фільмами на VIDEOCD. Типовий побутовий формат відео для Mpeg-1 в стандарті PAL складає 352*288 пікселів, 25 кадрів в секунду. Аудіо частина - стереозвук з частотою дискретизації 44,1 кгц, стислий в Mpeg-1 Layer II. Повнометражний фільм, записаний в цьому форматі, займає два компакт-диски в стандарті VIDEOCD. Якість зображення на VIDEOCD дисках знаходиться на рівні побутової відеокасети VHS.

Стандарт Mpeg-2. Випущений в 1995 р. Користувачі стикаються з цим форматом копрессиі відео головним чином пріоберетая DVD диски з фільмами. Типовий розмір кадру для DVD фільму у відеостандарті Pal/secam складає 720*576, при 25 кадрах в секунду, або 640*480 при 30 кадрах в секунду в стандарті NTSC. В порівнянні з Mpeg-1, в аудіо частині додана підтримка багатоканального звуку (Dolby Digital 5.1, DTS, і тому подібне). Збільшення бітрейта і застосування вдосконаленого алгоритму стиснення відеопотоку забезпечило DVD фільмам набагато краща якість зображення, чим на VIDEOCD. Mpeg-2 сьогодні застосовується також в цифровому супутниковому телебаченні. Побутові програвачі DVD-дисков в наший країні ще тільки завойовують популярність. Не останню роль в цьому грає відносно висока ціна фільмів на DVD.

Стандарт Mpeg-4. Суттєво покращує картинку, майже в 4 рази.

Що таке Оверлей!
Відеопотік в Windows може відтворюватися через спеціальний режим Directdraw, званий Overlay (оверлей), при цьому відеоінформація виводиться не у відеобуфер, а в окрему область локальної пам'яті відеоплати, де вона додатково обробляється апаратними засобами самої відеоплати (перетворення колірного простору YUV в RGB, апаратне масштабування і фільтрація). Розмір кадру оверлею і глибина його кольору не залежать від десктопа. Після обробки буфер оверлею може виводитися на десктоп або по окремому каналу, наприклад, через відеовихід на телевізор, причому багато відеоплат дозволяють проводити над вмістом цього буфера гамму, регулювати яскравість, контрастність і так далі.


Переглядів: 1815 автор: rb 25 февраля 2009 Коментарі (0) Докладніше, додати новину

 

 

 

 

 
 
Вернутися назад << 1 2 >> Наступна сторінка
   
 

Copyright (c) 2007-12 by SokkilRb

 
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

05.03.2007
25.02.2009
16.02.2012